Ny vecka nya möjligheter

Om man startar veckan med intentionen
att allt kommer bli bra och att det som ev.
inte blir så bra löser sej,då har man kommit
jävligt långt redan från början.
 
Jag vill lixom inte tänka på dumheter och
tråkiga grejer,jag vill ENBART fokusera på
solen,värmen och den sköna känsla detta
för med sej.
 
Som en mjuk bomullspad i megaformat.
 
Idag är idag och nu är NU!
Simple as that men ändå lite halvfinurligt
emellanåt OM man råkar glömma bort sej.
 
Igår t.ex,då tänkte jag inte ett jävla någe
på att jag faktiskt bestämt mej för att ta
tvättstugan idag måndag.
 
Jag har nämligen ingen lust att springa ner
dit när vädret är såhär.
Det löste sej på bästa sätt iaf,för när jag kom
upp och skulle ställa fram tvättmedlet jag köpt,
då ser jag att jag köpt fel.
 
Jorå,så det var nog en mening med det oxå.
Alltså ger jag högst troligt blanka fan i att
tvätta idag,jag varken vill eller har lust,och
inte tänker jag åka till affären för att byta
till rätt heller.....inte än!
 
Måndag som sagt,nu får vi se om den har
både solsken och även kanske lite stjärnglans.
 
Råkade visst "vingklippa" gårdagens duva i stjärtdelen.
Det är fan inte lätt när solen speglar sej i kameran!
 
Tror iof inte att hen misstycker,rättare sagt är ju
hen olyckligt ovetande om ATT jag fotade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0