Nästa år ska jag sjunga i tv

Jag såg vem som vann Eurovision igår.
Jag hörde vinnarlåten.
Och sen säjer jag inget mer än att nästa
år är det JAG som representerar ALLA länder.
 
Bra så!
 
På tal om annat än musik,så fick jag finbesök
av "Mellan" igår,hon kom med bussen på em
så vi hängde hela långa kvällen och förlustade
oss lite faktiskt.
 
Detta i form av hemgjord pizza som jag lite 
random slängde ihop och förstås toppade
med ost.
 
Man får se till att unna sej ibland,OCH njuta!
 
Riktigt god blev den och ännu mättare var magen efteråt som stod åt alla håll.
 
Cindy tog plats i resväskan och tyckte uppenbarligen att den var skön.
 
Så pass skön att hon inte ville hoppa ur den på ett bra tag.
 
Kelly körde däremot en softare stil i sin egen korg med huve´t på sniskan utanför.
 
Cindy som efter ett tag ville ha ombyte,hoppade raskt upp i soffan och la sej
bekvämt tilrätta på ena soffkanten.
 
Dom är lite roliga iaf,dom fyrbenta.
 
Idag söndag och "Mellan" har fått ta
sovmorgon,precis som i gamla tider.
 
Frukostkaffet och mackorna är klara och
jag väntar bara på ett "god morgon"!
 
Sen drar vi en repa hela gänget (vi & dogsen asså),
till "Stora" och hennes klan.
 
Tror jag har nåt slags fotouppdrag,vilket ska bli
spännande att se om det lyckas.
Jag befinner mej ju som bekant även där på den
s.k "hobbynivån" och man skall ICKE räkna med
alltför stora resultat.
 
Ha en skön söndag därute.
Här lyser solen med sin frånvaro tyvärr,men jag
hoppas på och längtar efter värmen igen,har vi
tur kommer den snart tillbaka till oss!
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0