♥Gullungar på besök♥

Igår på eftermidda´n knackade det på dörren.
 
"Hallå,det är jag som kommer.Jag har fått en lillebror".
Wille hade i all uppståndelse och allt nytt,tydligen glömt
att jag redan träffat hans bror!
 
Jag la sötnosen på ett lakan på soffan.
Lägenheten var varm och då kan det vara skönt med svalt under.
 
Viss del av hettan hade säkerligen brödbaket jag just stod med bidragit till.
 
Alla åldrar har ju sin charm,men det här är nåt alldeles bedårande ♥
 
Finaste storebror Wille var nära och beskyddande.
 
SÅ omtänksam och gullig mot lilla darlingen ♥
 
Man kan bli lite nappsugen även om man är storebror.
 
"En liiten stund bara" ♥
 
Och på tal om ålder,så är Wille i sin allra mest härliga just nu.
Så klok och rolig och alldeles fantastisk ♥
 
Man kan inte låta bli att älska,titta och bli fullkomligt euforisk ♥
 
Att sen få sitta och njuta med en sovande Lewi ♥ på bröstet som snusar och
andas sådär fridfullt...det är LYCKA ♥♥♥
 
Älskade barnbarn,ni är mormors allt ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Älskade killar! Vilken storebror han har fått. den bästa tror jag <3

2016-05-11 @ 16:00:45
Postat av: Mami svarar:

Instämmer i allt ♥
Bättre storebrorsa får man leta länge efter...om det än finns nån ;)

2016-05-11 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0