Trosbekännelsen!

Ärligt talat så är jag "nog" inte riktigt
klok nånstans.
Jag snöar lixom in på grejer,kör med
plattan i botten så länge det är kul,och
sen...ridå ner!

Mellanläge är inte riktigt min grej om
man säjer så.(undrar varför?)
 
Just nu är det tydligen trosor (typ) som
gäller,i olika färger och lite olika utseende.
 
Nästa vecka kanske jag bygger en vinkällare
även om det låter helt otänkbart.
Eller varför inte en toalettförvaring kanske.
 
DET är nåt jag verkligen skulle behöva,iof
har jag en bokhylla inknölad mellan toastol
och vägg på "lilla toan",men som den hamster
jag är,så tenderar den att snart vara för trång.
 
Under handfatet däremot,där finns det lite
utrymme,men jag gillar inte att att allt syns,
så där skulle man kunna bygga ihop nån
egen variant av förvaring.
 
Såna där specialbeställda gillar jag INTE,
dessutom kostar dom för mycket i förhållande
till vad man får för pengarna.
 
Ja,ja...det ordnar sej väl.
Nu ska jag fortsätta på troslinjen,vem vill inte
ha ettt helt gäng att kunna byta med så man slipper
tvätta 24/7!
 
Bekväma VS lite helgfina!
Smaken är som baken precis som infallen och humöret för dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0