Överraskningstorsdag

Hade för dagen ingenting bestämt,
känner mej fortfarande lite halvt loj,
lite ledsen i hjärtat och allmänt nere.
 
MEN,som i ett trollslag och utan nån
somhelst förvarning får jag så sent
igårkväll en förfrågan:
"Kan Wille få komma imorron"?
 
Jag behövde inte alls lång betänketid,
faktum är att jag inte funderade alls
över svaret utan sa ja direkt.
 
Såklart han ska komma!
Det var ju ett tag sen sist,och av nån
märklig anledning verkar det som om
jag får hjälp från mindre makter att höja
humöret ett snäpp eller två.
 
Man kan ju lixom inte vara deppad och
låg när den gullungen är omkring en.
 
Här är en bild från nyligen då han gjort minipizza hos sej.
Jag har saknat våra diskussioner och bilar samt lego på golvet,
så det ska bli en torsdagsfröjd med lite fart i huset idag!
 
Älskade lyckopiller,nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0