Nattvandringens drottning

Just det,det är jag!
 
"Queen of fucking everything" och i synnerhet
  av det mest onödiga i min ålder!
(kopieringsmaskinen ska INTE jobba mer)
 
Hade knappt hunnit vända mej tre
gånger i sängen efter att ha släckt
ner,så kände jag att syndafloden
fullkomligen sköljde över mej!
 
JAG.VILL.DELTA.LÄNGRE!
 
Försiktigt hasa benen över sängkanten
och famla sej ut till toan i mörkret.
 
Gud (om hans finns),är inte nådig.
VARFÖR ska han isf ALLTID
leka VVS´are på nätterna!??
 
När jag var "säkrad" och klar fanns det inte tillstymmelse till
trötthet nånstans,så jag funderade på en mugg kaffe men insåg
att tidningen inte hunnit komma.
 
Hade jag vetat att den skulle dimpa ner efter en kvart,då hade jag
fan laddat bryggar´n!
 
Jorå,runt trehugget låg jag sen åter
i sängen och konstaterade att det nog
var ett dumt val att överhuvudtaget
ha gått tillbaka till madrassen.
 
Kunde.inte.somna.om!
 
Vände och vred mej ett par timmar,räknade
både bilar,bussar,får och silverfiskar,men inte
hjälpte det,så strax efter 7 var jag uppe igen.
 
Det kommer bli en strålande onsdag....
 
Med värken från yttre världsrymden och ett
humör sämre än hela Afrikas gravida befolkning
lär det kännas som "a walk in da park".
 
Smooth,jag känner mej så jävla härlig att
det inte finns ord nog att beskriva tillståndet.
 
I övrigt är det okej,snart dax för lunch bestående
av lite grillad kyckling,lite grönsaker OCH en kaffe
som avslutning.
 
Det kunde ha varit värre... inte så mycket,men en aning iaf!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0