Utan cigg i tre dagar försmäktar jag (inte) på denna jord!

Enligt Pippi var det snus,och dessutom
bara TVÅ dagar!
 
Men iaf hörrni,det går bra det här.
Inget klättrande på väggar,inga
utbrott och kastat porslin och heller
inga överdrivna mängder mat för att
kompensera.
 
Däremot måste jag ha tuggummi ibland.
Vanliga alltså,inga nikotinhistorier.
 
Ibland tänker jag som såhär:
varför har jag inte sett till att va motiverad
tidigare lixom?
 
Eller är det helt enkelt som så att ALLT har
SIN tid och sen ska man ge fan i alla konstiga
spekulationer däremellan!?
 
Inte tusan vet jag!

På tal om nåt helt annat såhär på måndagen,så 
om ett par timmar ska jag till min kära lilla
tandhygenist för sedvanliga kollen,fatta hur
stolt HON kommer bli när jag släpper den
här "midsommarnyheten".
 
Hon har förvisso alltid sagt:
"Men du röker ju inte,och inte dricker du väl
kaffe heller va"??
 
Uj,uj,uj...hur kan man bara tro och få för sej
nåt sånt?
Syns inte det jävligt väl lixom,jag som typ
missbrukar kaffe (ca ½ kg per dag) och även
faktiskt tyyyyp missbrukat stinkpinnar i kom-
bination med just kaffe!!!
 
Undrar vad hon säjer nu?
"HALLÅ där,har du BÖRJAT röka"!!!
 
Jag kanske är precis tvärtom!
Har ju s.a.s fått höra det ett antal gånger:
"du är ju inte som du ska"!
 
Precis!
Och i det läget får man vara glad att man blev
som man blev när man inte blev som man skulle!!!
 
Jorå,det blir nog skapligt vad det lider.
Nu drar jag snart till min "Lena" och med
mej har jag en sommarpresent,enbart för
att HON är världens bästa!
 
Och så älskar jag ju att göra andra glada.
(vilket vi får hoppas att hon blir!!!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0