När man bara tar det lugnt och dagen kommer och går

PRECIS så var det igår faktiskt.
 
Vaknade upp till en midsommardag
UTAN att vara öm i hårfästet och hör
och häpna gott folk:UTAN cigaretter!!!
 
Jag hade sagt till mej själv för ganska länge
sen,att när jag fyllt femtio,då ska jag försöka
förändra mitt liv och leverna på nåt sätt.
 
Och vad kan inte vara bättre och faktiskt större
än att ge fan i cigaretterna!
(till att börja med allstå)
 
Varför har jag inte gjort det tidigare kanske
ni undrar,och det är förvisso en logisk fråga.
 
Grejen är den att jag hur löjligt det än må låta,
inte varit motiverad,och då är det kört från början.
 
Nu däremot kände jag bara att det får va nog,jag
tänker inte köpa ett paket till.
 
Man kan som ni vet få s.k "återfall" vad gäller
dom flesta laster och dumheter man håller
på med,och det vore dumt att hugga beslutet i
sten med värsta hackan.
 
Men jag SKA (försöka) hålla mej ifrån skiten
för jag VILL verkligen fixa det här nu.
Ju fler dagar som går utan snuskpinnarna,desto
mer skulle jag känna mej som en loser om jag
så bara smygdrog ett bloss av nån annan.
 
Det får INTE ske!
(men man vet aldrig!!!)
 
Svårast kommer det vara på morgnarna,då
morronkaffet intas.
Men,jag får hitta en ersättare,en penna eller
varför inte en napp att suga på.
 
Nu håller vi (jag) tummarna och gör det bästa
av hela alltet,och som avslutning får ni lite
bilder på dom minsta prinsarna.
 
God fortsättning på er önskar
en bättre luktande Majso!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Tar mina sista idag! får peppa varandra! jag kommer behöva de!!!!

Svar: Det där kommer gå SÅ bra,kunde jag kan ju du...om du bara är tillräckligt motiverad =)♥♥♥
MAJSO

2016-06-29 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0