Man blir så jävla ledsen!

Här bokar man upp dryga 90 minuter
av en fredagseftermiddag,och så i 88:e
minuten blir det ridå NER!
 
Som ett svart jävla täcke,tack & goodbye!
Eller iaf nästan,för även om Sverige har
en match kvar,den mot Belgien innan hela
äventyret kan va över,så ska man nog fan
inte hoppas FÖR mycket!
 
Jag som hade laddat med frukt,närmare bestämt
chokladdoppad mango...och kaffe och verkligen
ansträngt mej för att supporta vårt landslag.
 
Och sen går dom och förlorar!
 
Jävla satans helvetes skit!!!
 
Det började ju bra (för att va Sverige).
Dom höll tätt och försökte spela,även
om det inte fanns nåra livsfarliga avslut.
 
Men ändå.
Besvikelsen är STOR så STOR!
 
Idag måste jag varva ner och försöka
gå vidare,det finns ju som tur är andra
matcher att kolla på.
 
Joråsatte,det var den freda´n!
 
Kan det möjligen ha varit mitt fel att förlusten blev ett faktum???
Hoppas inte det,för jag gjorde verkligen mitt yttersta,med blågult och allt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0