Ikväll smäller det

SOM jag längtar efter kvällens match
på tv.
 
Sverige gör entré i fotbolls EM och det
ska vi tamme fan njuta av stort.
 
Redan för ett par månader sen beställde
"Mellan" smörgåstårta till denna begivelse,
och snäll som jag är har jag nu förberett
två stycken.
 
Inte för att vi ska äta hela matchen,men "Mellan"
kör ju laktosfritt nu och kan inte äta av den vanliga.
 
Igår var det oxå fotbollsfest här hemma,inte riktigt
som när Sverige spelar,men det är ganska så spännande
att se övriga lag oxå.
Rättare sagt,man vill ju hänga med och se vad som händer.
 
Sista matchen mellan Tyskland och Ukraina var roligast,och här har Tyskland
just nätat och har gruppkram.
Killar KAN kramas minsann!
 
I halvlek passade jag på att agera rörmokare.
Satan så jävla mycket skit det satt i systemet.
Kräktes typ i munnen av stanken som spred sej,men nu fan rinner
vattnet ner igen,så lätt som en vårflod i alperna!
 
Som sagt,tagga lite för match ikväll då 
och kanske redan nu börja fundera på
vad smörgåstårtan (& typ laktoslandgången)
ska dekoreras med.
 
HEJA,HEJA,HEJJJJJA SVERIGE!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0