Hetast hittills!

Vilken fredag och vilken värme.
 
Fi satan som jag gillar´t,även om jag
som förr inte orkar vistas i solen 24/7
hela tiden.
Förr gick man och la sej på en handduk
och där låg man tills solen gick ner.
 
Kanske inte riktigt då,men inte långt ifrån.
 
Hur som,jag tog iaf en tur till mina små-
prinsar igår,varav den största av dom
jagade mej med vattenslangen och kiknade
av skratt varje gång jag blev duschad.
(våt ända in i baken blev jag)
 
Tänk om det kunde vara sommar 3/4 delar
av året,då skulle jag inte ens fundera på att
flytta utomlands.
 
Slänger in lite bilder och dom får tala för
sej själva,har fullt upp idag med att dricka 
kaffe och fundera ut lämplig klädsel till
eftermidda´ns kalas.
 
Lilla mamsen fyller nämligen år,och det ska
NATURLIGTVIS firas!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tog en liknande bild på Wille som liten och var förstås tvungen att ha en med
lillebror oxå!
 
Som bonus och för att jag gillar
att fota blommor oxå,slänger jag
in även ett par såna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0