Hemmapyssel och snabbdate

Gårdagen bjussade både på lite
gravering i köket OCH en snabb-
träff med mina två små prinsar.
 
Den minsta var inte speciellt sällskaplig,så han fick sova vidare.
Tycker det är lite taskigt att nypa i kinden och kittlas när det ser
sådär skönt och avslappnat ut.
 
Storebror var det däremot full fart framåt på,så han fick en glass av mej och
njöt i värmen med mamman på betryggande avstånd.
 
Hon avstod egen glass men tog sej en glasspuss iaf.

Det blev som sagt en snabb date,för jag
fick nämligen besök hemma sen på em.
 
Då kom lilla "Mia" så vi satte oss ute med
varsin mugg kaffe och nåra mangobitar.
 
Idag står det mer gravering på schemat,
fick nämligen ett akut uppdrag som måste
bli klart innan helgen. 
 
Så värst mycket mera har jag inte just nu.
Jag försöker dock peppa mej själv inför
morgondagen som jag vet kommer bli
jobbig upp över öronen.
 
Men,allt har sin tid,så ock denna ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0