Firande del 2

Efter en lördag som skakade om mej
rejält då jag blev överraskningsfirad,
kände jag mej en smula vimsig igår.
 
Det är mycket att ta in för en gammal
kärring,och det tar en stund innan allt
faller på plats om man säjer så.
 
Jag hade ju bett om en lugn födelsedag,
och det fick jag!
 
Prinsen kom med en jättevacker bukett,
sju röda rosor,brudslöja och liljor.
Den doftar underbart.
Paket fick jag oxå,men vad det låg i är
tyvärr en hemlis oss emellan.
 
Fint och roligt är det iaf,så mycket kan
jag säja.
 
Tårta ja,fyller man år måste man ju fixa en
tårta.Skit samma om den äts upp eller ej.
 
Relativt annorlunda för att vara jag skulle man nog kunna säja!
 
 
 
Bubblorna får jag nog öva mer på om dom ska fixas fler gånger.
I övrigt,nja...den kunde ju blivit ännu sämre.
 
Naturligtvis smakade jag en liten,liten
bit framåt kvällen och innehållet var det
absolut inget fel på.
 
Men,innan dess hade jag blivit medtagen
på en söndagspicknick vid vattnet.
 
Och vilket väder det blev sen,alldeles lagom varmt och skönt!
 
Födelsedagsgos med älsklingsmannen ♥
 
Brygghäng med Wille där vi spanade efter fiskar.
 
 
 
Cindy fick förstås oxå vara med,ivrigt nosande överallt och kände dessutom
på vattenkvalitén!
 
Lewi sov i vagnen när jag fotade resten av lilla familjen.
 
Wille hoppade över små vattenpölar.(och missade en lite,men det torkade snabbt)
 
Far och äldste sonen promenerade på en annan brygga!
 
Och när jag kom hem igen låg detta utanför dörren ♥
Lilla mami hade plockat smultron på strå och köpt två
paket kaffe till sin för dagen jubilerande ena dotter.
Härligt värre!
 
Och sen förökte jag fota lite av blomstren jag fått.
Den gröna fina fredskallan var redan uppställd på hedersplats en bit bort!
 
Ja hörrni,det var en helg att minnas minnsann.
Nu stundar midsommar framöver.
 
Tror jag sagt det förut,men jag gör det igen:
TACK alla ni som varit med och firat mej,jag
är upp över öronen glad och tacksam...bassattnivet
och aldrig,aldrig tvivlar på nåt annat!
 
PÖSS ♥ 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0