EM fortsätter trots allt

Spänningen var total igårkväll,och
då menar jag spänningen i kroppen
när alla muskler lixom låst sej av
nervositet inför ödesmatchen.
 
Som om det var till hjälp då!
Visst,Sverige spelade hyfsat bra
och hade typ TRE skott/avslut på
mål,men vafan...när dom inte kan
passa ordentligt och hålla ihop laget,
då hjälper det inte ett skit.
 
Jag hade på känn att Belgarna skulle
pyttsa in ett mål i slutminutrarna,och
mycket riktigt gjorde dom det.
 
DEN rullgardinen som drogs ner då,
fy fan så ont det gjorde!
 
Men,så är det.
Ger man sej in i leken får man leken tåla!
 
Nu vet jag inte vilka jag ska hålla på,men
det lutar mot Island faktiskt.
 
Herre min forna skapare vad dom har varit
duktiga och envisa.
 
Som tur var i gårdagens besvikelsemood,så
hade jag ett par timmar innan matchen haft
en snabbvisit av DLV.
Det lättade upp en aning,gamla fotbollsspelare
som vi faktiskt är.
 
Att jag sen fick överräcka en liten presentpåse
och se hennes överraskade ansiktsuttryck,det
värmde lika gott som eftermiddagssolen i
kombination med dom alltid så oförutsedda
och jävligt olägligt uppdykande värmevallningarna!
 
GAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jovisst då,bara att rida ut attackerna,le och tänka
att det KUNDE ju varit VÄRRE!!!!
 
Idag har jag blivit inbjuden av Wille till hans dagis.
Det vankas lite midsommarfest med fikakorg och
eventuellt ett par danssteg runt stången.
 
Det vill man ju inte missa,för ber han snällt är
mormor snäll såklart!
 
Förlovningspresent från Majso!
 
Istället för att gravera dit datum,graverade jag
spegelvänt från baksidan (meckigt)
 
"Tiden kommer" står nämligen ingraverat
på deras ringar och fick här bli det lilla extra!
 
Hoppas dom använder glasen flitigt framöver,
för som sagt:tiden kommer till att fylla glasen
både en och fler gånger.
 
Grattis igen & skål på dom ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0