Det går inte som jag hoppats

Jävla skit då!
 
Hade fått för mej att eventuellt kanske
fixa en tårta tills på söndag,somliga
fyller ju lixom år då och jag har ingen 
lust att stå med armhålshåret i brevlådan
IFALL det kommer nån på fika.
 
MEN,som vanligt när jag får mina idéer
och inbillar mej att det ska bli bra och
helst funka,då visar det sej att jag nog
borde testat dom eller åtminstone för-
ankrat dom lite innan jag skrider till verket.
 
Nån plan B har jag INTE.
Ej heller C,D eller F....
 
Ja,ja...moussen som ska va INUTI tårtan,
den kan jag iaf och VET att den blir både
god och bra.
 
Fast det hade ju varit jävligt najs med ett
fint yttre oxå.
Men det är väl som dom säjer:
"Don efter person",så räkna med en förbannat
ful och troligtvis jäkligt konstig tårta OM det
nu blir nån.
 
Då kommer den iaf matcha mej ypperligt!
 
Alla kan ju inte vara snygga menar jag!
 
Over and out...primalskrik & shout!
 
På bild ser det ju ganska skojsigt ut,och färgen är fin.....
 
...men om det funkar sen,who knows!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0