Yesterday...all my trouble seemed so far away ♫♫♪♫♪♪

Det går fan inte att beskriva så det bli rätt,
känslan av att sitta vid havet med solen som
steker,insekter som surrar,små kluck mot
bergshällen när en orörd dag ligger där
framför en med öppen famn.
 
Det finns INGET bättre med svensk sommar!
 
Här får ni nåra bilder från igår,nu ska jag
förbereda den här dagen!
 
 
Spigg...sa prinsen att det var.Själv hade jag gissat på blåval....lätt!
 
Säl som iof precis dök vid fototillfället,så man hade kunnat säja att det var
Storsjöodjurets bakdel om man hade velat.Iof skulle ingen tro mej,men det
låter ju lite lätt värmeslagskul.
 
Kaffe är ett måste,mackan satt även den fint i kistan.
 
En troll(eri)slända vacker som jag vet inte vad.
Önskade mej evig sommar,vi får väl se sen hur jävla bra han är på att trolla 
den lilla rackar´n!
(eller inte)
 
Min lille prinsfilosof,lite som "den lilla havfruen" fast i modern östgötsk
hentappning.
 
Han gör sej förvisso bättre som "kungsfiskare".
(icke att förväxla med den färggranna fågeln med samma namn)
 
Moses i vassen?
Ekorren i granen?
NÄE,det är bara en lite skuggsökande "lammkotlett".
Jag gillar iof inte alls lamm i normala fall,men den här sorten älskar jag ♥
 
Det var yesterday som sagt,och nu är today.
Njut av sommar´n och återigen:
glöm för FAN INTE att smörja in er,det kan
lätt bli trist annars,och jävligt stramt framåt 
tomorrow!
 
"Tjingeling".
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0