Tisdagsbesök hos småfolket

Efter att ha graverat rätt friskt igår
både på fm och efter lunch,med
ett skärsår som följd,tog jag lite
tid off för att hälsa på småfolket.
 
Lewi som matchade sängkläderna sov i korta perioder,och...
 
...då passade jag & Wille på att plocka ner lite minibigarråer.
 
Dom var ganska goda faktiskt även om dom mest bestod av kärna.
 
Minsta herrn hade förstås väldigt många vakna stunder oxå,så vi passade på
att prata lite om dagen som varit.
 
Cindy slappade ute i gräset och njöt av en regnfri eftermiddag.
 
Och jag råkade visst få med en blomma på bild oxå.
 
Wille åt en portion mannagrynsgröt med chokladsmak och jag roade mej med
en mugg kaffe bredvid.
 
Tackade sen efter en stund för dagens titt och styrde hemåt igen.Fast besluten
om att jag bara SKULLE ge mej den på att få besök av John Blund.
 
Men,som vanligt var det bara en önskedröm för
redan runt 01 började det om igen och när klockan
visade 03.40 hade jag varit ute med Cindy på akut
morronpinkning.
 
Klockan halv 6 stod jag som vanligt inte ut längre,så
det var inget annat än att brygga kaffe och starta dagen
med lite dator och tågymnastik i köket.
 
Idag bjuds vi in till onsdag,och det vore väl fan om inte
den kan ge åtminstone EN ynka timmes längre nattro.
 
Den som lever får se!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0