Sköna dagar ger mindre bloggning

Så är det!
När solen ÄNTLIGEN är sådär ljuvligt varm
och vindarna känns som en smekning på
armen,då har jag banne mej ingen lust att
sitta och knappa på tangenterna.
 
Näe,då tänker jag njuta som bara den av
det härliga och typ bara va inne när det
det blir mörkt.
 
Visst,man kan mobilblogga,men riktigt så
småpillig är inte jag.Och dessutom skulle
jag knappt hinna logga in förrän batterinivån
är nere på noll.
 
Ni får helt enkelt hålla ut :)
Snart är det innesittartider igen och då kan
det bli fler rader.
 
Tillsvidare säjer jag:
Tack för igår då vi träffade 08-orna på svärfars land.
 
Idag kanske det blir lite vattenkänning på lokalnivå.
 
På väg till bryggan.
Den lilla raringen hade krympt,losat 35 kg och var som yttepyttemänniska ♥
 
Mindy som var med fick bada i värmen!
 
Eftermiddag och utflykt till Oaxen.
 
 
 
Framåt kvällen sattes grillen på,man blir hungrig till slut.
 
Vissa förbereder sina hamburgerbröd.
 
Och vill ha halva gurkan på!
 
Själv gjorde jag som man ska,en riktig burgare och fotade FÖRSTÅS!
 
Avslutade sen med lite kvällsfiske.
 
Prinsen fick nåra gäddor på kroken,bland annat denna som naturligtvis fick
plumsa i och simma vidare i sommarkvällen.
 
21.30 tackade vi svärfar (till höger) för gästfriheten och kramades hej då.
Nåra for norrut och vi styrde kosan mot söderns boning.
 
Solen hade gått ner när vi väntade in sista färjan.
 
Men jag hann iaf med en halvdan "Yogagirlpose" innan det var dax att köra på.
 
En helt perfekt och alldeles underbar
lördag som spenderats med fantastiska
vänner avslutades sen i köket med "Mellan"
och Cindy som väntat in oss här hemma.
 
Att det var hett i sovrummet och John Blund
som vanligt bara susade förbi utan att hälsa
på är en annan historia.Har inte lust att ödsla
energi på den mannen när allt annat är perfekt!
 
Puss och skön söndag därute ♥
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0