Regnet det bara öser ner

SOM det regnar!
Men det gör inget,tvärtom så känner
jag att det är bra...för svampen.
 
Vore ju jävligt skönt om det kunde växa
lite i skogarna så man kan plocka sej ett
par kassar eller så.
 
Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig,redan
långt innan regnet kom och typ i den vevan
som tuppen brukar vakna.
 
Uppe tidigt som sagt och började direkt efter
första kaffet att färdigställa dom två tårtorna
som nu blivit upphämtade.
 
Spacklade tårtan med marängsmörkräm och ställde den i kylen en stund.
 
Sen tog jag fram kompressor´n och
tårtfärgerna och fyllde "pistolen".
 
Man behöver inte va så jävla noga och petig,för ingen vet ju hur man 
tänkt sej det iaf.
 
På med lite dekorationer och svart strössel till att börja med.
 
Även toppdekorationen är airbrushad samt bokstäverna förstås.
 
Det får duga tänkte jag efter att jag slängt på lite silverkulor oxå,och sen satt
jag fart med tårta nummer två!
 
Smörgåstårta i all hast för att hinna!

Nu ska jag bara ta det lugnt och
dricka ikapp mitt förlorade kaffe
och lyssna på regnet som smattrar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0