Överraskningar är alltid kul

Igår hann jag både med att baka lite,
träffa min hudterapeut,ta en fika med
"Mellan" och vattna lite blommor innan
det var dax för min sköna soffa igen.
 
Det jag dock INTE gillar med soffan är
som bekant att den gör mej VÄLDIGT
pömsig och totalt orkeslös.
 
Men iaf,jag startade som sagt dagen med
att slänga ihop lite bakverk.Dom har jag
iof inga bilder på så ni får helt enkelt tro
mej iallafall.
 
Rattade sen bilen mot stan för en välbehövlig behandling.
 
Kändes ju sådär att åka IFRÅN den blå himlen,men å andra sidan kom jag ju hem
och tillbaka till den lite senare.
 
När jag njutit av en skön behandling i cirka en timme och det var tid för 
"hej då" vi ses i höst,kom M och gav mej en liten present.
Ameh,hur glad och rörd blir man inte lixom.
 
Ett startkit med små skönhetsgrejer från Decléor hittade jag i paketet.
Det bara måste ju va så att man gör intryck på andra lite varstans iaf,och
glad är bara förnamnet mitt då jag tänker på det ♥
(så himla gulligt av M)
 
Visst då,och sen svängde jag förbi "Mellan"
och blev bjuden på kaffe innan jag vattnade
lite blommor på hemvägen.
 
Att jag sen senare INTE kunde hålla ögona
öppna när jag la mej i soffan,det är en helt
annan och ganska jobbig historia.
Jobbig i den bemärkelsen att nattsömnen
som ni vet blir ÄNNU sämre än normalt då
man typ redan "vilat ut"!
 
MEN,men,det är smällar man får ta och idag
tänkte jag såhär på fm se om jag kan hitta nåt
alldeles nytt recept att göra om och baka efter.
Det drar ju som sagt ihop sej till lördag och
den efterlängtade dejten med våra älskade 08-or.
 
Det kommer bli en mycket härlig dag,det VET jag.
Vill bara vädrets makter vara på vår sida oxå,så
kan jag garantera en helt outstanding lördag med
skrattkramp i magen som resultat.
 
LÄNGTAR galet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0