Irritationströttman!!!

OMG!
OMG,OMG!
O M G......
 
Nu blir jag snart jävligt tokig på riktigaste
riktigt all over my body!
 
Ja jag VET att jag inte är ensam i mitt 
kvinnliga kön och JA,JAG VET att det
finns mååånga fler som lider av precis
samma tillstånd som jag just nu och
som även kommer dit vad det lider.
 
Det hjälper dock inte mej ett jävla skit
för tillfället kan jag säja!
 
Natten som varit är en av dom segaste
jag nånsin upplevt.
 
Kröp ner PÅ täcket strax efter midnatt och
när klockan var halv 2 hade jag fortfarande
stirrig blick och kokhet kropp.
 
Sen fortsatte jag snurra tills klockan blev
halv fem...DÅ GICK JAG UPP!
 
Utvilad,jomenvisst...INTE!
 
Faktum är att jag bävar för just nätterna,
och inte fan vill jag stoppa i mej vare sej
östrogenpiller eller annat hittepåskit.
 
Det är INTE värt riskerna för det första,och
för det andra,har jag undvikit hormoner fram
tills nu så tänker jag absolut INTE ta ens ett
halvt mikrogram i fortsättningen heller.

SÅ,visst då skyll mej själv och rid ut alla
värmestormar vetja!
 
Borde kanske döpa om bloggen till:
"KLIMAKTERIEVARELSEN BLOGGAR"
 
Så för att ni nu inte ska bli helt jävla less
och alldeles trötta på mej måste vi väl snacka
om nåt helt annat oxå.
 
Som att det är lördag och att jag idag tänkte
se om det går att traska runt i skogen utan
att bli överfallen av mygg och älgflugor.
 
MEN,jag hittar inte min mygghatt.
Jävla skit det oxå.
 
Att jag träffade "småkillarna"igår lättade iaf
upp lite granna efter att "Mellan" dragit hem 
till sej.
Faktum är att det gör mycket gott med najs
sällskap faktiskt.
 
Ibland har man bara inte ork eller lust och det
har INTE ett skit att göra med om man tycker
om nån/några eller ej.
 
Man bara inte kan förmå sej,rättare sagt:
kroppen och knoppen pallar inte trycket.
 
Den här krabaten sov när jag kom. 
 
Likaså hans storebror som oxå vilade middag!
 
Det dröjde iof inte så lång tid innan Lewi vaknade.
 
Och Wille med till Bjarkis glädje.
Wille & Co är hundvakt när Bjarkis matte rockar loss på Bråvallafestivalen.
 
Den lilla konstnären ville måla lite och med min hjälp fyllde vi pappret.
 
En solglasögonbärande sol blev det bl.a!
 
Lewi fattade förstås ingenting av vårt skaparsnack,han låg mest och funderade.
 
Lite dubbelmysgos satt inte fel efter det ♥
 
Sen ville Wille fota oxå,så det ficka han förstås testa.
 
Desperata fredagsminen var ett faktum!
 
Och det fanns fler på lager oxå!
 
Fotade sen nån slags fjäril som satt på utsidan av rutan och halvdeppade.
 
Och Lewi visade sin söta underläpp för en gångs skull.
Inte lätt att INTE få bilderna halvsuddiga ens med tanke på hur han sprattlar.
 
Snabb hairmakeover på plutten som dessvärre inte gillade stilen!
 
Selfie utan selfiestick samt tack & hej för mej.
 
Och resten av kvällen spenderades till
och från i soffan med EM-fotboll som
sällskap och naturligtvis oxå lite svettig
halvslummer i ena hörnet.
 
Nästan så jag önskar mej lite fläckvis
vinterkyla emellanåt,det är så trångt i
frysen nämligen!
 
Lördagskram på er så hörs vi...nog! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0