Dagarna bara flyger förbi

Det händer inte så jävla mycket
här just nu faktiskt.
Inte mer än att jag har en bröllops-
gravering som måste bli klar.
 
Det borde iof inte va så förbannat svårt 
att bara sätta fart,men det funkar ju inte
riktigt så jämt.
 
Jag MÅSTE vara i fas och känna att det
är rätt när jag pluggar in gravyrpennan
för att börja.
 
Ibland måste jag dricka en satans massa
kaffe och andas ända ner från magen oxå.
 
Det är lixom inte optimalt att slinta och
slira det första man gör på nåt som INTE
går att ändra.
 
M.a.o måste det vara fullt fokus hela tiden.
 
Ja,ja...det blir väl bra vad det lider.
 
Det är skillnad när jag INTE ska göra nåt
på uppdrag av andra,då jävlar går det (oftast)
som ett rinnande vatten och nästan ingenting
trilskas eller strular.
 
Så typiskt att man bara kan skratta åt det =)
 
Precis så var det i förra veckan,det bara flöt på.
 
Tacksamt förvisso,och jag önskar att den hära
bröllopsgraveringen oxå kommer göra det.
Det är nämligen extra stora bokstäver och siffror
som ska fyllas i och förstärkas,så det gäller att
absolut inte darra på näven.
 
Wish me luck tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0