Redan torsdag och vad har jag gjort!!!

Ibland blir jag förbannad över hur
jävla fort dagarna går,men just nu
när jag försöker tänka på bättre
matvanor och samtidigt längtar efter
våren,så gör det iof inte SÅ mycket.
 
Fast jag hade ju önskat att dygnet
haft minst 6 timmar extra,så det blir
lite mer gjort faktiskt.
 
Visst då,jag ska väl inte klaga,men
samtidigt får jag det,för härinne bestämmer
faktiskt jag och alla behöver inte hålla
med mej eller ens tänka lite som jag.
 
Sålänge jag inte ger mej på nån in persona
eller är dum,ja då fortsätter jag att va jag.
 
Idag skiner solen för dom som inte vet.
Det gör mej iaf på lite bättre humör,även 
om det kunde varit bättre förstås.
 
Just nu är jag nere i en svacka utan dess
like,ingenting känns speciellt bra och jag
har en avsky mot mej själv som inte liknar
nåt vettigt.
 
Tur att man har skapligt stabila nerver,annars
vetifan vart det hade slutat.
Måste göra nåt åt situationen,men just nu verkar
det oöverstigeligt och helt omöjligt.
 
Ska försöka rida ut den värsta stormen,ta mej
jävligt hårt i kragen och se om det kanske finns
nån väg som möjligtvis kan leda till nåt som
känns om inte super så iaf "liiite" mer uppåt!
 
Usch ja,det här blev ju inget roligt inlägg,å andra
sidan ÄR inte livet ett dans på rosa ballonger och
fluffiga dunfällar.(ska gudarna veta)

Muntrar sålänge upp mej med att titta på lite
bilder av en av alla som gör mej på bra humör,
nämlgen lille herr Wille ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0