Mission impossible

Nu har jag bara skjutit på det där
jävligt trista så till den milda grad
att jag inte har en vettig ursäkt kvar.
 
Än mindre nu när det är minusgrader
ute så det räcker och blir över.
 
Jag snackar om en helt och hållet
igenisad frys,värre än norra ishavet
faktiskt,för det har bara med nöd och 
näppe samt tryck i nerderkant gått
att stänga den hjälpligt.
 
Så,nu står alla korgar på balkongen i
väntan på att den tidiga vårfloden ska
skölja ut all is från frysskåpet.
(som för övrigt är självavfrostande-jomenellerhur!)
 
 
Hade det inte varit så jävla tajt om utrymme,skulle Kolmårdens isbjörnar ha
kunnat komma hit på kollo ett tag.
 
Jovars,nu ser ni vad jag sysslar med
en röd "lillördag" i januari.
 
Roligare kan man knappast ha det,
HA HA HA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0