Minnen som värmer

Satt igår och bläddrade bland nåra av
mina typ miljoner bilder,det har ju blivit
ett antal sen jag skaffade min första
bättre kamera om man säjer så.
 
Varje månad knäpper jag runt 100 bilder
minst,och även om inte alla är super eller
nåt att hänga i julgranen,så har det som
sagt blivit en ansenlig mängd.

Och även om jag inte personligen knäppt
alla,så har jag iaf ett litet lillfinger med
i fotandet på nåt sätt!
 
Dom flesta ligger iof på externa hårddisken,
men nåra ska jag iaf slänga in här lite random
idag,jag har dels inget speciellt att berätta,inte
mer än att det ska fixas smörgåstårta OCH
pillas med lite pyssel.
 
Nu kör vi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det där var NÅRA,och vissa inte speciellt gamla heller för den delen.
 
Men,man "får vara glad för det lilla" som
flickan sa ;)

Tisdagskram och puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0