Hobbyfrisörskan gjorde hembesök

Jag fick dock inte upp kameran igår
hos "Mellan" när jag stod med kladdiga
handskar på i hennes kök.
Men jag tror iaf att hon blev nöjd med
resultatet,det verkade så faktiskt.
 
Vi hade strax innan tagit en tur till ett
köpcenter en bit bort,jag har varit i
akut behov av extern hårddisk ett tag
nu,och som ett brev på posten dök
tillfället upp då det just nu var kampanj
på såna.
 
Jag vet ju att tekniska grejer tenderar att bli mindre och mindre
efter ett par år,men först trodde jag han i kassan drev med mej.
Hur fan får man in 2 TB i den där lilla lixom!?
 
Den första jag köpte (till höger) har ju sladdar och laddare och jag vet inte allt,
dessutom rymmer det åbäket bara 750 GB.
Teknikens under eller vad man säjer.
(kanske bara utveckling,vad vet jag!)
 
På em åkte jag hemåt igen och förberedde
torsk i ugn med sallad,kokt broccoli och ris.
 
Blev så jävla mätt att jag typ somnade innan
sista tuggan langats in.
 
Den tröttheten försvann dock när "Lilleman"
gjorde entré runt 22.30.
Nåt kvällskaffe ville han inte ha,däremot smet
han in till Prinsen i hans lya för att spela lite
tv-spel ett par timmar.
 
Jag lät som sitta där,pangande och skjutande är inget för mej!
 
Två av mina prinsar på samma ställe gjorde mej  iaf varm i hjärtat.
 
Idag snöar det fortfarande här,och
jag vill inget hellre än att det ska sluta.
 
Undertiden hade jag tänkt kolla lite på
Tv 4 play,men fick aningens avsmak
då jag såg bilden!
 
Förvisso är hon snygg minstern,men med den titeln OCH stavningen på namnet
vet i fan om jag ens vågar tänka på VILKA utmaningar det rör sej om.Än mindre
se det live!!!
 
Myslördag,jomantackar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0