Den lilla svarta i det stora hela,helgen är räddad!

Nu är ju inte det här en blogg där jag
brukar göra så värst mycket reklam
för företag och sånt,men idag bara
MÅSTE jag det.
 
Har ju haft problem med mina bryggare
som antingen pajjat eller inte hållit måttet
i temperatur.
 
Det är ett aber när kaffet efter första klunken
är fesljummet och man lika gärna hade kunnat
vara utan helt och hållet typ.
 
Hade ingen somhelst lust att ta bilen till
stan för att köpa en ny,och på lokala affär´n
fanns det EN sort och den vet jag inte funkar
eller tillfredsställer mina behov.
 
SÅ,jag sladdade förstås in på nätet och kollade
runt lite på olika sidor.
 
Fastnade tll slut för en svart sak på "shopping4net"
och klickade snabbt som fan hem den i torsdags-
morse klockan 6.03.
 
Igår eftermiddag fanns den att hämta i min hood
på lokala bygghandeln,dom har nämligen DHL-
transporter vilket företaget med bryggaren nyttjar.
Det kallar jag faktiskt SERVICE!
 
Jag är så lycklig!
Helgen är räddad,eller ja närmsta framtiden
ser ju oxå ljus ut förstås.
 
Jag kan t.o.m andas fyra ggr utan att kaffet
blir kallt innan jag dricker.
 
Små men ack så världsliga grejer för en som jag.
 
HURRA och lördagskram! ♥♥♥
 
Den har timer oxå!Det hade iof mina två reservare med,men ändå!
Lyckan är just nu TOTAL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0