Små baciller smittar mest

Jag har ju som bekant hängt med
Wille en hel del på sistone och s.a.s
VABBAT när hans far & mor jobbat.
 
Igår började jag få ont i halsen,och idag
känns kroppen som sladdrig gelé typ.
 
Det hindrade mej iof inte från att ha Wille
här inatt oxå då hans päron skulle ta en
tur till Ullared idag.
 
Att dessutom "Mellan" kom på sleepover
OCH att alla mina kids samlades igårkväll
på fredagsmat,det var ren och skär lycka i
mammahjärtat,och jag glömde för ett tag
bort att kroppen inte alls var tip top.
 
Så jävla muntra ser dom ju inte ut just här,men jag lovar att det skrattades!
 
Oj vad man kan anstränga sej då....iaf vissa av tokarna!
 
Efter en intensivt hostig natt då Wille typ använt mej som
sparkpåse,tyckte han det kunde sitta bra med en stadig frulle.
 
Han åt iof inte många tuggor,men fick en
stund senare iaf i sej två smoothies.
 
En timme senare åt han iaf plättar tillsammans med moster och såg samtidigt
på nån film hon sparat åt honom på sin dator.
 
Undertiden fixade jag nya plättar,allt för att vara beredd!
 
Efter mycket bökande slumrade han så in på köksgolvet och kunde vila
lite middag.Då hade moster fått skjuts av morbror för dom skulle gymma
tillsammans och mäta muskler.
 
När Wille sovit klart kom hans far & mor från
sin Ullaredstripp,fick mat i magen som jag fixat
samt kaffe efter det.
 
Själv fick jag en hel påse full med kanongrejer
som jag blev superglad över.
 
En ny bakform t.ex...så fin att man knappt vill
kladda ner den ens en gång =)
 
Tack ALLA mina barn,lille Wille,lille svärson och
sist men inte minst prinsen,tack för en mysig helg
och bamsekram på er ALLA ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Supermysigt och underbart att vara samlade allihopa <3 Tack för allt <3

Svar: Jag håller med till fullo =)Vi borde göra det oftare,rättare sagt SE TILL att vi ses allihopa regelbundet ;) ♥
MAJSO

2016-02-20 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0