Olika gott

Det blev en typ ganska seg fredag igår,
inte för att jag ville det egentligen men 
ibland har man inget val.
 
Jag hade iaf bestämt mej för att göra
plankstek till kvällen,inte alls nån fancy
och snygg uppläggning precis,men vem
fan bryr sej om man är seg!?
 
Näe,det är inte potatismos mer än dom fyra små kluttarna på min planka,det
är kålrotsmos faktiskt.
 
Prinsen fick dock vanligt OCH en aning mer!!!
 
Och idag på fm for baklusten i mej,så det blev lite matbröd för omväxlings skull.
 
Nu ska jag bara diska och ta fortsatt lördag,
ikväll drar ju det eländigt MELLOdramatiska
jippot igång igen.
(ge mej styrka)
 
Kul för dom som gillar´t,vi andra kan väl göra
nåt annat än räkna röster och vifta med fjäderboan!
 
Såvaremeddet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0