Mrs shaky hands

Denna seghet,jag får fan snart krupp
på det här alltså.
 
Visserligen snorar jag inte så mycket
längre,men smaksinnet har inte kommit
åter och i huvudet känns det som om det
sitter nån diamantborrare och bara fräser
runt i alla skrymslen och vrår.
 
Som om Alvedon hjälper...skulle väl knappast
tro det va!!!!
 
Jättekul verkligen,att försöka gravera när händerna
darrar mer än ett ledset och otröstligt höstlöv i
full storm.
 
Vilken tur att jag ändå gjort det mesta innan
jag satte fart igår,hade ju bara fattats att få
börja om på nytt igen menar jag!
 
Nu står dom iaf här och bara väntar på att få plockas upp.
 
På tal om nåt roligare,så är det ju
fredag idag.
 
Känner faktiskt för att äta en liiiten
gnutta potatis ikväll,jag har ju försökt
hålla mej ifrån det och ris ett tag,så
nu känns det extra lyxigt att få äta,det
räcker med en pyttehög på tallriken för
det största utrymmet består som vanligt
av sallad...mums!
 
Näe ni,nu ska jag knöla mej ner till tvätt-
stugan för att hämta andra omgången.
 
Det värsta är inte att ta sej ner,upp däremot,
MAJ GAD så flåsig jag är!
 
Hade kanske varit bra med lite grundkondis
nu när man dras med baciller,men å andra
sidan,jag har fortfarande ingen lust att träna!
 
Hoppsansa det blir nog bra..vad det lider!
 
Fredagsnyp och må så gott då!
 
 
Trackback
RSS 2.0