Känslan av att nåt fattas en

Jag kan inte beskriva det bättre för
jag vet egentligen inte VAD det är,
och kan inte heller "ta på det".
 
Det känns som om det är ett tomt
utrymme i magen som väntar på att
fyllas upp,med det där jag inte vet
VAD det är!
 
En obehaglig ganska enerverande känsla
av att inte kunna greppa läget,nåt som fattas
och som vill in för att helheten ska bli mer
total och det ska kännas bra.
 
I övrigt ska jag alls inte gnälla,och vill det
inte heller för den delen.
 
Lite förkylning utan lukt och smaksinne
senaste tiden gör ju att ALLT som går åt
det bättre hållet känns alldeles förträffligt
bra och mycket ljusare.
 
För att inte tala om solen som visat sej
ganska mycket sista tiden,och att det blir
ljusare och ljusare på eftermiddagarna.
 
Bara en månad kvar tills vi får ändra klockan
till sommartid igen,bara EN MÅNAD kvar tills
jag får ställa mej på balkongen och VRÅLA
ut den där underbara känslan av att våren och
sommaren är på väg....IGEN!
 
Som sagt:det finns så mycket att vara tacksam
över,som att man har världens finaste ungar,
en underbar Wille och en lillebror till honom
på väg.
En egen prins vid ens sida,tak över huvudet
och att man kan äta sej mätt varje dag.(om man vill)
 
Dom där "små" sakerna som förgyller dagarna oxå,
som att höra kaffebryggarn ståka och stöna,fågel-
kvitter utanför fönstret och vetskapen om att man
dessutom har vänner man bryr sej om och som
bryr sej om mej!
 
Jag ska nog förhoppningsvis hitta "det där" som
fattas mej i magutrymmet,om inte annat får jag
leta vidare,fundera och känna efter ännu mer.
 
Dagen började iaf vackert och bra,och jag ska se
till att den blir ännu bättre.
 
Kram alla värdefulla därute ♥♥♥
 
Soluppgång i min hood!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0