Jävla,jävla skitväder och lite roligt mejl!

Fy för helvete att vakna till vit mark utanför
på marken.
PRECIS som den lilla snö som var kvar
hade börjat smälta bort kommer det ännu mer.
 
Jag HATAR dessa förbannade bakslag.
 
05.55 imorse var gräsmattan täckt av äckligt vitt när hundarna skulle ut.
 
Inte nog med att det är typ plusgrader
och blir skitigt värre,det kommer ta längre
tid för mej att åka till "Mellan" i em då jag
inte kan dra på full gas!
 
Ja ja,inte så mycket att tjuta över eftersom jag
knappast kan ändra på skiten.
Nu har det dessutom börjat snöa ymnigt med
bautastora flingor!
 
GAH!!!!!!!!!!!
 
Men iaf,väl till morronkaffet slog jag upp min
mejl för att skumma igenom den,och vilken
rolig läsning det fanns där då!
 
Helt otroligt att skatteverket har råd med nyanställningar där "nysvenskar"
får använda sina mejladresser!
 
Eller är det en bluff kanske???
Skulle väl knappast tro att jag
vill avsluta mitt medlemskap!
Vaddå medlem förresten :P
 
För det första stavas det jävligt
illa i mejlet och för det andra
antar jag att det mest handlar 
om uttag från mitt konto i en
ev.fortsättning!
 
Dom begriper inte vilket nerköp isf,
det finns ju aldrig nåra kosingar på
kontot iaf!
(looosers)
 
 
OCH puckon!
Ha,ha,ha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0