Dom åt och smaskade

Det blev ett very bra möte igårkväll på
alla sätt och vis,nästan iaf.
 
Jag hade ju bakat som lovat och dessutom
fixade jag även lite extra i form av cupcakes
med massor av marängsmörkräm.
 
Jag måste dock öva jävligt mycket mer och
oftare på just spritsning,det är i stort sett
första gången jag ger mej på såna rosor
som igår.
 
Eller,det skulle iaf likna nån sorts rosor.
Vi kan säja att om jag haft en trädgård
kunde dom ha sett ut så.
 
Men,det värsta i hela kråksången ♫♪ var,att
när kaffet väl dukades fram,så fanns det inte
ens en droppe mjölk!!!
Ridå!
 
Jag hade fan suttit där i över en timme och
trånat efter just kaffet (kakorna gav jag ju fan i),
och så blev jag tvungen att dricka det svart!
 
Ja ni fattar,jag grät hejdlöst...inombords!
 
Det snörvlandet övergick dock snabbt i glädje-
tårar i ögonvrårna,för plötsligt sträcker en av
styrelsemedlemmarna fram en påse till mej
och säjer:"varsågod,den här är till dej"!
 
Snacka om att jag blev både överraskad,glad,snopen och alldeles rörd av den
fina presenten.
 
Hon hade vikt en "döskalle" i boken och piffat
till den med just rosor.
 
Kan det vara den berömda "KARMAN",eller??
 
Gissa om det svarta kaffet UTAN mjölk ändå
la sej som bomull i hela magen,och för den
delen ändå upp runt hjärtat.
 
Lycka!
 
Och såhär blev då cupcakesen.
 
Spritsning är dock INTE min starka sida som sagt,så det MÅSTE jag öva på.
Helst borde jag ha ju ha övat ett par veckor innan,att inbilla sej
underverk och ren magi av ren viljekraft,det fixar som synes inte ens jag!
(fast lite glitter och pärlor förvillar ju "lite" iaf) :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0