Sneakpeak

Alltså,det här med årliga julkorten!
 
Vi har typ ett helt år på oss att klura
ut nåt tema till dom,men lik förbaskat
är vi allt som oftast ute i sista stund.
 
I år var inget undantag.
 
Som tur är har jag ju närt en datanörd
(läs:ett datorproffs) vid min barm,så
även om idéerna tycks vara i stort sett
ogenomförbara eller åtminstone skapligt
komplicerade,så fixar han för det mesta
den delen.
 
Jag hoppas och håller alla mina (två) tummar
för att så oxå är fallet denna gång.
 
Ni skulle ha varit med,för vi skrattade så tårarna
rann värr än en vårflod i april,och min mascara
som INTE är vattenfast,den såg oxå ut därefter.
 
Först fikade vi iaf,och planerade lite smådetaljer.
 
Vem ska hugga in först på fikabordet!??
 
"Stora" hade bakat saffransbriocher dagen till ära.SÅ goda!
 
Jag bidrog oxå med lite,bl.a det här!
 
Som sagt,det skrattades galet!
 
Nu väntar vi med spänning på OM
"Lilleman" återigen lyckas åstadkomma
storverk även denna jul.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0