Skit-Lisa har fått nya sulor

Nu har jag skjutit på det där
förbannade däckbytet flera
dagar,så det fanns ingen
återvändo precis.
 
Som vanligt är det rygg(jäveln) som tar mest stryk,vilket lär ge sej till känna
ännu mer imorrn och resten av året typ!
Annars hade jag kunnat tänka mej starta eget inom däckbytesgenren.
 
Men som sagt,skam den som ger sej,för bra "tant" reder faktiskt sej själv...
...i det mesta!
 
Nu behöver lilla Skit-Lisa bara lite
luft,och sen kan hon rulla lagligt.
 
Har efter däckbytet oxå hunnit fixa
iordning dom två tårtorna som ska
hämtas inom 20 minuter.
 
Verkligen inte dom ens topp 100 snyggaste,men smakar iaf jävligt gott.
 
Men,man får göra det bästa man förmår,så jag spritsade lite chokladgrädde på oxå!
 
Sen ska jag avnjuta det som blev
kvar av gårdagens käk nämligen
min hemgjorda pizza.
Kan säkert bli en fullträff där iaf.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0