På riktigt

På fullaste allvar har jag väl aldrig
nånsin förr varit så jävla laid back
inför en jul som i år.
 
Jag skiter fullständigt i om skinkorna
tagit slut när jag ska köpa sen,och dom
där förbannade prinskorvarna och köttbullarna
kan jag oxå va utan.
Man dukar ju lixom fram allt "bara för att",iaf
känner jag det så.
 
Ärligt talat skulle jag nöja mej med lite
kvarg och en knäcke bara.
 
Förstår mej inte heller på den där satans
hypen om att gå bort och käka julbord.
 
Fy fan så tradigt.
Samma gamla grejer hela tiden,och så avslutar 
man med en kopp kaffe och pepparkaka,eller i 
värsta fall torra kex och en stenhård bit Brie.
 
Nu kanske jag lät aningen pessimistisk,det
må va hänt isf,jag va bara tvungen att spy
ur mej lite.Som saggigt doppigrytanspad typ.
 
Men som sagt apropå stundande jul,det jag
däremot ser framför mej som härligt,det är
den årliga "lilljulen" med tjejerna.
Redan nästa vecka kommer dom hit.
 
Så om ni ursäktar,så ska jag redan nu börja
förbereda inför det.
 
Tjing sålänge!
 
Helt sjukt att det snart är ett år sen vi paketlekte senast ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0