Nu är det kväller...igen

Fi satan vad dagarna går fort.
Konstigt det där med tanke på
att jag typ är uppe dygnet runt.
 
En hel del har jag iaf hunnit med
sen arla morgontimmarna,och nu
ikväll har jag förbjudit mej själv 
och sagt till på skarpen att INTE
luta mej tbk i soffan.
 
Max att jag får sitta med en hård
kartongbit mot ryggen tills det är
dax att åtminstone försöka sova.
 
Inatt var det nämligen förjävligt på
sovfronten.Släckte ner kvart i ett,och
redan 02.20 var jag på G ur sängen igen.
 
Fan så tradigt!
 
Men iaf,nu tar jag nya tag och det vore
väl själva den om jag inte skulle få till
minst två timmar innan jag tror det är
dax att gå upp.
 
Att solen iaf visat sej sådär vackert gjorde
ändå att jag fick "lite" mer kraft,och som
sagt,det går inte utför helt förrän det stupar
rätt ner i avgrunden...och den ska jag försöka
undvika med alla möjliga medel.
 
 
T.o.m "fulfågeln" som låter illa var vacker mot morgonhimlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0