Med önskan om en riktigt god jul anno 2016

Nu är det bråda dagar,eller för
att va exakt:en bråd dag kvar
innan julafton uppenbarar sej
för att sen snabbt som fan dra igen!
 
Ingen,jag säjer INGEN blir ju gladare än
jag när det står 1/1-2017 i almanackan för
DÅ vet jag på RIKTIGT att det faktiskt vänt.
 
Men iaf,idag står det ytterligare lite pralin-
tillverkning på schemat.Dom där pistage-
raringarna verkade bli omåttligt populära,
så varför inte gå på det som slår lixom.
 
Sen ska det förberedas lite inför vår uppe-
sittarkväll och vill det sej väl kanske jag
umgås extranära med Prinsen som ju imorrn
INTE firar sin julafton med mej aka frun!
(jäkla svikers där)
 
Men iaf,en önskan om GOD JUL var det,så här
kommer min och mina närmstas lilla hälsning.
 
Det blir inte alltid som man föreställt mej,men
ibland gör det inte så mycket.Tanken är iaf god
och syftet ganska uppenbart.
 
KRAM på er allesammans och var rädda om
er både hemma.borta och i trafiken ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0