Lite har jag iaf förberett

Jag är ju som bekant inget jättestort
fan av julen,och i år har jag varit så
jävla relaxad att jag borde få Nobels
coolhetspris.
 
Men iaf,ikväll är det så åter dax för
traditionella "Lilljulen" med DLV &
Ullis.Och "lite" har jag på ett lugnt
och mycket avslappnat sätt redan
fixat och förberett.
 
Pajen till kaffet t.ex,varför stå i em 
dem den och bli galen ifall inte
mandeljäveln vill samarbeta.
Eller paketinslagning med trashig
tejp och korvigt papper.
(oxå klart)
 
Den här mandelpajen alltså,jag säjer bara "succé"!
 
Och när jag ändå skulle piffa lite,så
tänkte jag att vafan ska det alltid va
tomtar och änglar överallt för!?
 
Det borde väl funka lika bra om inte
bättre med döskallar typ.
Dom behöver man dessutom inte ha
så förbannat bråttom med att plocka
ner i jullådan sen heller.
 
Lite som allrounddäck på bilen,låt dom
va kvar,du gör lixom inte fel.
 
Men så jävla najs när man ska sitta och (kanske) filosofera på toan en stund!
 
Just det,jag har ju testat ytterligare ett
par godisbollar med smak,nämligen:
 
Mandelbollar med cashewnötter...och:
 
TADA,svinlyxiga pistagebollar fyllda med pistagechoklad och extra smak samt
även som ni ser rullade i pistagenötshack.
 
Jag smäller av så jävla gott!
 
Nu återstår bara lite dammsugning och
dukning av bord,att göra en kycklingpaj
och annat småfix.
 
Lugn som en filbunke UTAN fil,det är jag det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0