Jävla skitstart på fredagen!!!

Det råkade hända en olycka i sängen imorse!
 
Inte så att jag kissade ner lakanen eller
att det blev blodbad eller så,näerå,mycket
jävla värre....det spilldes kaffe ALL OVER!!!
 
Jag bah:AMEH VA I HELVETE,FÖR FAN,JAG
ORKAR INTE DET HÄR!FUCK FUCK FI.....A!
 
Krafs och rafs ihop med lakan och all skit.
In i tvättmaskinen och sen....fulgråt DELUXE!
 
Grät som ett litet barn,hulkade och snorade
och såg ut som 7x10 svåra år efter det.
 
ATT man inte lär sej!
Gråta och bete sej när man redan är fulare
än fulast!Kul avslut på veckan lixom!!!GAH!
 
Ja,ja...efter lite kaffe sattes det iaf fart.
En sats Snickers gjorda,mousser till
helgens tårtor-check,tvätt hängd och
sen besök av barnbarn och deras mor.
 
Fortsatte sen förbereda fredagsmaten.
Jättekulinariskt kommer det bli...i form
av hemgjord pizza.
 
ORKA stå med helgrillad fransyska eller
nån fancy jävla porterstek.
NÄ fan,ikväll ska jag inte göra annat än
andas ut och tacka nån trevlig högra makt
för att jag inte hoppade rakt ner i asfalten.
 
Man hade kunnat "lämna in" för mindre!
(och då snackar jag inte bara kaffespill!)
 
Kram på er och ha en skön fredag vetja =)
 
Lite värme och extra kärlek på dom här och freda´n är på G....sen får vi se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0