Jag fryser fortfarande inne,men vem fan bryr sej

Nu orkar jag snart inte knappa in
värdens nummer i telefonen längre.
Det gör jag iof inte eftersom jag har
honom inlagd i telefonboken,men
ni hajjar!
 
Idag IGEN blev jag tvungen att påtala
den förbannade bristen på normal inomhus-
temperatur.
 
En dräglig temp som gör att man skulle kunna
strutta omkring på golven UTAN dubbla sockar 
OCH tofflor och ändå inte förfrysa fötterna.
 
Han kom,han flåsade fram ord så man varken
hör eller begriper hälften av vad han försöker
säja,och han GICK.
 
Fick t.o.m ett halvt bryt på honom och var tvungen 
att andas i armvecket nåra sekunder för att inte
förvandlas till Rocky!
 
Ska sanningen fram önskar jag mej en såndär snabb
jävla "boxningsarm" som typ bara far ut i 100 knyck
och drämmer till dumjävlar.Det går så fort att dom
inte hinner uppfatta att dom golvats,och tror att det
kanske är ett jordskalv eller så.
DET ÖNSKAR JAG MEJ VERKLIGEN!
 
Det va bara en jävla tur att jag inombords ändå
hade visst tålamod och återhållsamhet,för jag
kan lova att det var jävligt nära att jag utan problem
kunnat slita loss elementet med trasig ventil på
och dämt det på "nån"!
 
En ventil som nu är igenproppad med häftmassa
och lindad tio varv med silvertejp för att den läcker
som en förbannad fontän annars.
Förvisso är det inte mitt problem OM den står och
sprutar hej vilt,jag har bara inte lust att torka satan.
 
Och eftersom jag blev tvungen att ta bort lagningen
för att VISA,vafan nu det va tvunget för,så krävdes
det oxå mer silvertejp.(OBS mina utlägg)
 
SÅ,då säjer värden:
"Har du mer gaffa,vi måste sätta på MER gaffa"!!!
(cool snubbe det där...NOT)
 
Ameh förihelvete,hade du litat på mej skulle jag
ha sluppit en massa extrajobb.
Men det såklart,jag kan ju ha inbillat mej att ett
element med snart 50 år på nacken möjligen men
högst otroligt skulle kunna pajja!
 
Vafan fattar jag lixom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MEN,där fick jag in en treraders rakt i solarplexus:
-BOR MAN I HUSET GUD GLÖMDE,OCH FIXAR ALLT
FRÅN STOPP I AVLOPPEN TILL JAG VET FAN INTE VAD,
SÅ ÄR JAG JU INTE ETT JÄVLA DUGG FÖRVÅNAD ÖVER
ATT DET INTE FUNKAR VARE SEJ MED VÄRME NU HELLER
ELLER FÖR DEN DELEN NÅT WHAT SO EVER"!!!
(Det där sista på utrikiska borde jag kanske ha översatt!!)
 
Den blicken säjer jag bara,fast inte fan skrämmer
sånt mej iof.
 
Tack & hejdå bah typ,och nu får vi se VILKET årtionde
ventil OCH värme åtgärdas.
Lite betting på det och man vinner inte ett skit!
 
Nu ska jag slänga mej i soffan och sen får vi se!
Se om värmen möjligen stiger en tusendels grad
eller så.
 
OVER and OUT,scream and shout!
GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
 
Eftermiddagsvisiten av dom här två fick mej att inte go nuts helt och hållet.
HALLELUJA,somliga har visst "luckydays".Jag menar förstås TURDAGAR)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0