Here we go again and again and again..huset del jag vet inte vilken i ordningen

Efter snart 20 år i ett hus som tydligen
bara finns i fantasin,eller om det är 
husvärdarna som gör det,så börjar
man så smått få brytet från "pepparland".
 
Den eviga jävla följetongen om värmen,
eller rättare sagt BRISTEN på värme p.g.a
att den hela förbannade tiden ska regleras
åt minushållet.
 
Jorå,för det verkar INTE ha slagit vederbörande,
att drar man ner på den så hela huset kyls ner,
då rinner kosingen iväg när det ska värmas upp
igen typ.
 
I måndags var jag denna gång SNABB med att
påtala detta,men inte fan har det hänt nåt än.
 
Och som om inte det vore nog,toastolen som
stått och runnit i jag vet inte hur många veckor,
den rinner fortfarande värr än Niagarafallet!!!!
 
Den 2:e december var ju som bekant värden
här och mixtrade ett par kvartar,men kunde 
konstatera att det tvunget behövde köpas
nya delar,och eftersom han inte kunde komma
samma dag så trodde ju jag i min enfald att 
han iaf skulle komma I ÅR och åtgärda.
(även här kostar vattnet HONOM kosingar)
 
Jag påtalade även detta i måndags och undrade:
NÄR SKA DET FIXAS???

"Jag har nya grejerna HÄR hemma svarar han"!
 
OKEJ,ja för hemma hos dej gör dom ju
VERKLIGEN nytta!!!
 
Ameh ni fattar läget lixom!
 
Imorrn ska jag få finbeök på kvällen,och fan ta
berörd människa om inte både värmen OCH
toaletten är åtgärdade då...
då vet jag fanimej inte VAD jag gör.
 
Eller det gör jag visst det,då kommer jag tala om
att hyran INTE betalas till fullo förrän saker och
ting funkar som det ska!
 
OVER and OUT!
Brytet är jävligt NÄRA nu!
 
Tålamod är vissa hyresgästers andranamn.
TÅLAMOD MEGA för att vara jävligt och extremt exakt!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0