Det känns inte okej!

Ja,ja,JA,jag VET att det börjar bli tjatigt nu.
 
Men det kan inte hjälpas,jag känner mej 
konstig inombords,orolig och lustig.
Dessutom mår inte den fyrbenta helt
okej heller.
 
Sitter i detta nu och väntar på att lunch-
rasten hos veterinären är över så jag kan
ringa och prata lite med dom och höra
mej för en smula.
 
Fan vad det är jobbigt när djuren inte mår
som dom brukar.Om dom ändå kunde prata
och berätta VAD som känns konstigt så man
åtminstone fick en hint om nåt.
 
Jag kan lixom inte koppla av förrän jag får
ordning på sånt här.
Och nog är det väl märkligt,att det ska bli tokigt
när det är helger,långledigt och ofta dåliga
öppentider på såna kliniker mm.
 
Jag hoppas och håller tummarna SÅ hårt för
att det inte är nåt allvarligt,att det går att få
ordning på utan en massa mediciner,vet.besök
och annat tjafs.
 
Som sagt,orosknuten i magen vill inte släppa
helt och hållet och jag har noll koll och noll
kontroll över det som är nu.
 
Måtte det bli bra och att det flyger sin kos
fort som fan,för satan så jobbigt det är att
ha det på detta viset.
 
Joråsatte,muntrare kunde det ju vara faktiskt!
 
GAH!!!
 
Inte skrivit nåt som är speciellt upplyftande iaf!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0