Bebissöndag

Vad gör man inte för dom små liven?
Typ allt är väl svaret.
 
Idag behövde jag iof bra mata lite och
byta blöja (om än proppfull,he he).
 
Husmoderligt förklädesklädd satt jag där med lilla pösmunken som just
sörplat i sej allt ur flaskan.
Han har fått för sej att det bara ska sippas ett par klunkar,men se då satte jag
igång skönsången och ALLT tog slut.
(det där med skönsång va förvisso lite ljug,men Lewi blev nöjd iaf)
 
Han ville faktiskt höra mer,men nån måtta får det allt vara!
 
Jag hade lovat resterande av familjen att bjussa på mat,så lillen fick kolla lite
på Youtube undertiden jag fixade pizzorna.Han tyckte nog det var minst lika
kul som att ströva runt (läs:ligga i vagnen) i Kolmården på deras sagojul.
Kan ju dessutom vara skojsigt för Wille att få rå om mamma & pappa själv ett tag.
 
Lite mys med "legomorfar" hanns oxå med ♥
 
Nu väntar en välförtjänt stund i soffan
när jag ska bänka mej för att se på:
"Allt för Sverige".
Bättre kan det lixom inte bli.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0