Titt in titt ut

nabbt som fan sladdar jag nu in
här och rapporterar lie om vad
som hänt.
 
Wille är här och har sovit över sen
igår då jag hämtade honom.
 
Vi har hunnit leka,spela spel,han har
cyklat,käkat både mat och lite godis
samt imorse och jagat mej med cykeln
på gården eftersom jag tydligen var
en elak tjuv då!
 
PUST,det går som X 2000 i fart ungefär!
 
Skitroligt spel för typ alla åldrar.Eller nja,kanske inte hundraåringar dårå.
Man får en uppgift t.ex:åla som en mask eller gunga som en köttbulle,och
när jag,prinsen och Wille spelade igår förstår ni säkert VEM som vann!
Just det,lille herrn som galant klarade varenda uppgift med bravur ♥
 
Springcykelpromenad till lekparken som är uppgrävd till stor del,tror det är nåt
med vattenavledning eller liknande på G.Trist ser det iaf ut med alla stängsel.
 
Rutschkanan funkade iaf som den skulle så nåra åk blev det där.
 
Samt lite lek i klätterhusets övre avdelning och...
 
...en stunds gungande för både Wille,prinsen och Cindy.
 
Framåt kvällen serverades tacos,och specialmos till Wille.
 
Han äter oftast som en liten myra,men efter en del lirkande slank allt OCH
lite till faktiskt ner,så han blev mätt i magen.
 
Och har man ätit upp maten kan man som bekant få lite fredagsgott i soffan.
 
När obligatoriska badet och tandborstningen klarats av och vi hade bäddat med
en stor skön madrass på golvet nedanför min säng,la sej min lilla älskling i soffan
och tittade på tv en stund.Det tog dock inte många minuter innan han sov ♥
 
Redan klockan 7.20 stod jag så och gjorde pannkaksfrulle.
 
Och direkt efter frullen ville plutten ut och cykla.
Vilket mormorn naturligtvis hängde med på!
 
Han hade så bråttom att det blev pyjamascykling t.o.m!
 
Det var det,idag väntar nya äventyr! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0