Mamma,barn och glass på det

En helt vanlig tisdag var vad jag
hade igår,inget speciellt hände
om man inte bortser från att jag
äntligen begav mej till affären för
att köpa mjölk!
 
På eftermidda´n kom emellertid min
lille son så vi tog en kaffe och sen
blev jag ombedd att följa med som
sällskap då han skulle åka till frisören.
 
Det blev en nercabbad tur med håret fladdrande i vinden.
 
Undertiden "Lilleman" satt hos frissan passade
jag på att strosa runt lite i affärer,och sen avslutade
vi den korta stadsturen med varsin glass.
 
Chokladsmak till barnet och romrussin till mej.
Kunde dock konstatera att Lindahls INTE levererade
vad smaken utlovade,för det smakade inte ett skit.
Inte ens en touch av vanilj faktiskt och jag blev GROVT
och jävligt irriterat besviken.
ALDRIG mer glass från den "kedjan",det är då helt säkert.
 
 
När vi åkte hem igen hade vi dock taket uppfällt.
Notera "Lillemans" smajlgropar,bara älskar dom.
(och honom förstås,det är ju MITT barn) ♥
 
Kvällen spenderades sen delvis i soffan,
och jag lyxade faktiskt till det med lite av
min favoritfrukt,nämligen:
 
...MANGO!
Det är riktigt sommarfeeling det.
 
Önskar att jag hade ett mangoträd,eller
att jag åtminstone bodde BREDVID ett.
 
Vet faktiskt inte riktigt vilket av alternativen
som är enklast att uppfylla.
 
Idag onsdag och nya grejer på G,bland annat
en liten snabbdejt med "Mellan" och sen en
stund ensam med Prinsen då vi ska utforska
vissa möjligheter till ev.vuxentripp.
 
Ha det gott vetja och njut såhär
in the middle of the week,det är
ju "lillörda´" och allt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0