Jag tror det blir en bra dag

Idag är jag uppåt och glad.
Det var faktiskt länge sen jag kände
mej såhär positiv.
 
Det kan iof svänga jävligt fort åt andra
hållet,så det gäller att både ta vara på
OCH leva i stunden.
 
Som en extra fredagsbonus funderar jag
faktiskt på att kanske lyxa till det med en
varm macka oxå,inte bara sallad och lite
kasslertärningar.
 
Jag kan ju ha lite kassler I mackan menar jag.
Måste ta fram mackjärnet och putsa upp det,
samt fixa en svampstuvning med kantareller,
schalottenlök och möjligen lite champinjoner oxå!
 
Jag tror förvisso det lutar åt bara skinka med lite
ost i min dubbelmacka,man ska ju inte överdriva
alltför mycket så det brakar helt åt helvete på 
frosserifronten.
 
Igår hade jag som ni vet en "Mellandejt",vädret
var strålande,även om blåsten var en aning kylig.
 
 
 
Efter att vi strosat runt lite och sen avslutat med
diverse matinköp,avslutade vi med gott kaffe och
tjatter hemma hos "Mellan".
(stunder som förgyller och gör gott i själen)
 
Väl hemma intog jag en fruktansvärt försenad
lunch som bestod av,just det:keso med apelsin.
Orkade och hade helt enkelt inte lust att ställa
mej med långkok då.
 
Idag ska jag dock äta på vanlig tid,måste ju
grunda lite inför kvällens cheezy happening.
 
Fredagspuss och nyp i kinden ♥
Trackback
RSS 2.0