Värmen från september 2014

Sitter och drömmer mej tillbaka till
förra året exakt denna dag.
 
Då den 22:e september spenderade jag
och Eva vår sista dag i Turkiet.
Vi hade haft en helt underbar vecka med
massor av skratt,salta bad och väldigt sena
nätter då vi satt på vår balkong och tjattrade.
 
Att vi överhuvudtaget orkade ta oss upp för 
att käka frulle varje morgon,och tidigt med för
den delen,det är för mej en gåta.
 
Å andra sidan finns det inget som ger mej så
mycket energi som just sol och värme.
 
Lika mycket som jag faktiskt ville stanna kvar
i ytterligare ett par veckor,lika mycket längtade
jag ju hem till prinsen,kidsen och inte minst
min lilla Wille ♥
 
Den "välkommen-hem-pussen" var en av dom allra bästa ♥
 
För att inte tala om glädjen då jag klev in i köket och såg detta.
 
Plus ett paket med hjärtlig text på rim ♥
 
Och en hjärtbeströdd bukett ♥
 
Strax före midnatt då det fortfarande var
den 22:e,gick så Prinsen ner på knä.
 
Just den kvällen friade han och det kunde
inte ha varit härligare att få komma hem till
sitt eget och all kärlek ♥
 
Att jag sen som ni vet har 2 som lyckonummer
kanske inte är så överraskande.
En dubbeltvåa OCH frieri...amazing.
 
På söndag (27/9) är det tre månader sen vi sa
JA på en av de finare dagarna i sommar.
 
Tre månader som fru och jag är SÅ tacksam.
 
Nästa år vid den här tiden kanske jag samlat
ihop tillräckligt många pantburkar och eventuellt
oxå håvat in lite bidrag utifrån.
Då banne mej ska jag se till att det blir en (försenad)
bröllopsresa att minnas.
 
Och vem vet,det kanske blir avresedag den 22:e!!!
 

Kommentarer
Postat av: mellan

Ni är så fina ihop! Du kunde inte fått någon bättre än Jeppe! Bästa Jeppe och bästa mamma <3

Svar: Tack hjärtat ♥Näe,jag kunde ju inte fått det,och troligen inte han heller ;)
Kram ♥
MAJSO

2015-09-22 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0