Sverige vs Finland

Så kom den äntligen,dagen då jag ska
få se Finnkampen live.
 
Och som VIP dessutom.
 
Det ska bli så jävla kul att få sitta där på
Stockholms stadion och insupa atmosfären.
 
Matsäcken är redan fixad och en liten godsak
till kaffet är oxå nerpackad.
 
Nu väntar jag och Prinsen bara in vårt rese-
sällskap för dagen och sen bär det av.
 
Det säjs ju att idrott och alkohol inte hör ihop,men nu är ju ingen av oss
anmälda till tävlingarna,så det ska nog funka iaf!
 
Först är det tänkt att vi ska mingla lite i mattältet,
och då måste man ha sina armband på så det inte
slinker in obehöriga.

Vi vill ju V.I.P´ a runt där och känna oss riktigt
märkvärdiga menar jag.
 
Jävligt najs ska det bli iaf,och nu måste jag skynda
så jag hinner packa det sista och puder-VI(p)P´a lilla
näsan lite innan vi drar oxå.
 
"HEJA SVERIGE"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0