Long time no see

Idag kommer äntligen Eva på besök.
 
Vet inte HUR länge sen det var sen vi
sågs sist,men minst ett par månader iaf.
 
Nästa vecka ska hon flyga över Atlanten för
att hälsa på sin yngste son som pluggar där
i staterna,och samtidigt få ta del av hans vardag
i värdfamiljen han lever i nu.
 
Jag vet inte om jag skulle vilja byta med henne,
ang.resan alltså.
Skulle isf vara för att köpa på mej billiga tårtgrejer
och sånt,som inte finns i samma utsträckning här.
 
I övrigt hade jag nog hellre åkt till Grekland och 
stannat där ett par tre veckor eller så.
 
I vilket fall som helst,så fattar jag ju att det kommer
bli jävligt härligt och kul för henne.
 
Vilken tur då att jag bakade lite "andra bullar" igår,nu
kan jag bjussa henne på nåra i em om hon vill smaka.
 
Och vill hon INTE ha bullar utan istället nåt fett och
sött,så ska jag banne mej se till att fixa ihop lite
pannacotta oxå.
 
Det vet jag att hon absolut inte kan motstå,och så har
hon då möjlighet att välja.Kanske rentav låtsas att det
är skitbra och att hon kör LCHF dagen till ära.
 
Som sagt,en härlig em kommer det bli,och inte behöver
jag röja och städa satan innan heller,jag har nämligen
inte stökat till det ett endaste dugg på sista tiden.
 
Imorrn däremot,då åker nog fan grejerna och pilleplocket
fram redan innan första muggen kaffe är urdrucken.
 
Nån måtta på ordningen får det allt vara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0